12 Şubat 2015 Perşembe

Çağatay Ulusoy Biyografi

Çağatay Ulusoy, 23 Eylül 1990 tarihinde İstanbul Bakırköy'de doğmuştur. Babası Bulgaristan göçmeni, annesi ise Boşnak. Avcılar Lisesinde okudu. İstanbul Üniversitesi Orman Fakültesi Peyzaj Mimarlığı bölümünde Sulama Sistemleri üzerine eğitim görmüştür.

Ayla Algan'dan oyunculuk dersleri aldı. Ayrıca 2010 yılında, oyuncu Vahide Gördüm ve yine kendisi gibi oyuncu olan eşi Altan Gördüm'ün sanat okulu 'Akademi 25 Buçuk'da 2 ay oyunculuk dersi almıştır.

2009 yılından beri manken olarak çalışmaktadır. Çağatay Ulusoy, 2010 yılında ülkemizde 15 Ekim 2010 tarihinde yapılan best model (Best Model of Turkey) yarışmasında birinci olmuştur. 2011 yılında, Bulgaristan'da yapılan Best of Model Turkiye'yi temsil etti.

İlk rolü Show TV'de 2011'de yayınlama başlanmış olan ''Adını Feriha Koydum'' adlı dizideki Emir Sarrafoğlu karakteridir. İlk kez 2011 yılında yönetmenliğini Ömer Vargı'nın yaptığı Anadolu Kartalları adlı sinema filmiyle kamera karşısına geçti. Bu filmde Engin Altan Düzyatan, Şevket Çoruh, Özge Özpirinçci, Ekin Türkmen, Hande Subaşı, İlhan Şeşen ile birlikte oynadı. Filmde Üsteğmen Ahmet Onur karakterini canlandırmış ve bu rolüyle de büyük beğeni toplamıştır.

Çağatay Ulusuoy, ''Adını Feriha Koydum'' adlı dizisinin yapım ekibinde çalışan Ceyda Göenç'le bir yıl aşk yaşadı.

2012 yılında Yapımcısı Fatih Aksoy olan ''Eve Düşen Yıldırım'' dizisinde Murat Han, Gizem Karaca, Seda Akman ve Ergün Uçucu başrollerde oynarken Çağatay Ulusoy konuk oyuncu olarak görünmüştür.

2013 yılında ''Medcezir'' dizisinde Serenay Sarıkaya ve Barış Falay ile başrolü paylaştı.

Filmleri:

2009 - 2010 Arka Sokaklar (figüran)
2010 - Recep İvedik 3 (figüran)
2011 - Anadolu Kartalları
2011 - 2012 Adını Feriha Koydum
2012 - Eve Düşen Yıldırım (Konuk Oyuncu)
2012 - Adını Feriha Koydum: Emir'in Yolu
2012 - Emir'in Yolu
2013 - 2014 - Medcezir

Kaynak: Biyografi.info

0 yorum to “Çağatay Ulusoy Biyografi”

Yorum Gönder